O nas

Historia

Takie były nasze początki

1992

Rozpoczęcie działalności

Posiadamy ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży, a nasi pracownicy to zespół profesjonalnych archiwistów, mających wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy archiwalne organizowane przez Stowarzyszenie Archiwistów Polskich.

2005

Utworzenie programu komputerowego do szybkiego wyszukiwania akt

W 2005 roku dla potrzeb Centrali BGŻ S.A. zorganizowaliśmy od podstaw Archiwum Personalne, umieszczając w nim kilkadziesiąt tysięcy uporządkowanych przez nas akt osobowych. Specjalnie dla tego projektu stworzyliśmy program komputerowy do szybkiego wyszukiwania akt.

2010

Poszerzenie kwalifikacji

Główny specjalista w firmie ukończył w 2010 roku podyplomowe studia w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego.

DZIŚ

Czekamy na współpracę z Tobą!

Oferta skierowana jest do wszystkich instytucji, niezależnie od ich formy własności, wielkości oraz gałęzi gospodarki, dla których ważny jest porządek w dokumentacji i szybki dostęp do zawartych w nich informacji.

Zapraszamy do współpracy!

Referencje i dyplomy

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach?

Sprawdź!

Przechowywanie akt

– Zarchiwizowana dokumentacja przechowywana jest w pomieszczeniach spełniających normy przeciwpożarowe, ochrony i bezpieczeństwa, a także zabezpieczona przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Wszystkie dokumenty uzyskują sygnatury archiwalne i umieszczone są w systemie komputerowym magazynu, co pozwala na natychmiastowe odszukanie potrzebnych akt.

– Gwarantujemy klientom nieskrępowany dostęp do przechowywanych dokumentów w całym okresie ich przechowywania.

– Wskazane przez klientów dokumenty dostarczamy w postaci oryginałów, a także drogą faksową i internetową, w zależności od życzeń i potrzeb klienta.

– Do przechowania przyjmujemy akta uporządkowane i skatalogowane. W szczególnych przypadkach porządkowanie przyjętej dokumentacji wykonujemy po przejęciu akt w naszym magazynie.

Archiwizacja dokumentacji

– Kwalifikacja do odpowiednich kategorii archiwalnych;

– Systematyzacja akt według komórek organizacyjnych;

– Formowanie jednostek archiwalnych;

– Opracowanie środków ewidencyjnych w postaci spisów zdawczo-odbiorczych akt (w wersji papierowej i elektronicznej)

Brakowanie dokumentacji

– Wydzielanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej;

– Sporządzanie niezbędnych dokumentów brakowania (spisy zdawczo-odbiorcze, protokół, wniosek do właściwego Archiwum Państwowego);

– Wywóz i zniszczenie przeterminowanej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi normami – po uzyskaniu zgody właściwego Archiwum Państwowego lub właściciela firmy tam gdzie zgoda archiwum nie jest wymagana;

– Potwierdzanie zniszczenia certyfikatem

Opracowanie procedur​

Na indywidualne zapotrzebowanie klienta tworzymy procedury kancelaryjno-archiwalne, uwzględniające specyfikę działalności każdej firmy. Instrukcja kancelaryjno archiwalna zawiera szczegółowe zasady postępowania z dokumentacją na wszystkich etapach jej obiegu.

Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Polityka Prywatności